CAS CRM

CAS - Algemeen

Wat maakt een onderneming succesvol ? De leiding die er achter zit, klanten die centraal staan, gemotiveerde medewerkers. En dat allemaal met een uniek idee: met CRM en de passende CRM-oplossing. Stelt u zich voor wat er allemaal mogelijk wordt als ook uw CRM-software intelligent is.

Het verkennen van nieuwe CRM werelden.

We houden allemaal van goede relaties : met onze klanten , medewerkers , partners , en met het publiek als een geheel . Misschien zelfs de NSA . We weten dat succesvolle bedrijven fans en supporters hebben. We beseffen dat goede relaties niet zomaar uit de lucht komen vallen , maar moeten worden ontwikkeld en permanent onderhouden . De 10 belangrijkste CRM trends geven aan hoe relationship management fundamenteel zal veranderen in 2014.

Waarschijnlijk heeft U al uw informatie, ervaring en kennis op een goed georganiseerde manier centraal opgeslagen.Medewerkers die eventueel toegang moeten hebben tot deze gegevens kunnen dat doen op elk gewenst moment, zodat ze alle correspondentie in verband met de klant en hun respectievelijke projecten zien.

Het wereldwijde netwerk wordt steeds uitgebreider - geldt dat ook voor uw onderneming ?

Facebook, Twitter, XING, Google+, LinkedIn - de triomftocht van de zogenaamde sociale media op internet is niet te stuiten. Meer dan miljarden mensen onderhouden nu online hun contacten. En deze tendens is snel stijgend.