Customer Centricity

Voor bedrijven met een geweldige toekomst, CAS GenesisWorld CRM/xRM .

Customer Centricity = Klantgerichtheid

De successtrategie voor bedrijven met verstand van zaken

Klanten vergelijken

Klanten vergelijken. Wij weten dat ze zoeken naar unieke oplossingen en persoonlijk advies. Wij beseffen dat bedrijven die standaard diensten en produkten leveren niet in staat zullen blijven om lange termijn relaties met hun klanten te onderhouden. De beste manier om uw klanten tevreden en loyaal te houden, is door constant invulling te geven aan hun individuele wensen en behoeften.

Voldoet u meestijds aan de verwachtingen en wensen van uw klant? Hoe moet U uw organisatie inrichten om de best mogelijke oplossingen en diensten te leveren aan alle belanghebbenden ?

Het antwoord is eenvoudig : als klantgerichte organisatie legt u de focus op alle belanghebbenden bij alles wat uw bedrijf doet.

Met innovatieve xRM/CRM oplossingen, die u een selectie bieden van op maat gemaakte en configureerbare toepassingen (apps), legt u automatische voor al uw produkten, diensten, bedrijfsprocessen en medewerkers de focus op Klantgerichtheid.

Betrek tevreden klanten bij het succes van uw bedrijf ! Onze xRM/CRM oplossingen leveren u op maat gemaakt routeplan naar de klantgerichte organisatie.

 

Positieve emotionele binding

Emotioneel betrokken klanten blijven loyaal en zullen uw bedrijf helpen groeien door mond-op-mond reclame. Hoe meer "fans" u heeft, hoe meer succes u zult hebben. De "Fan-indicator" toont hoe sterk uw klanten emotioneel aan u gebonden zijn en, toont u duidelijk in welke klantsegmenten u zult moeten investeren.