Het verkennen van nieuwe CRM werelden.
We houden allemaal van goede relaties : met onze klanten , medewerkers , partners , en met het publiek als een geheel . Misschien zelfs de NSA . We weten dat succesvolle bedrijven fans en supporters hebben. We beseffen dat goede relaties niet zomaar uit de lucht komen vallen , maar moeten worden ontwikkeld en permanent onderhouden . De 10 belangrijkste CRM trends geven aan hoe relationship management fundamenteel zal veranderen in 2014.
- 1. Klantgerichtheid : Mindset
- In het verleden waren CRM-oplossingen bijna uitsluitend gericht op het optimaliseren van klantrelaties in de verkoop en service . Maar zijn motivatie , inzet en vaardigheden van elk lid van het personeel niet cruciaal voor succes? Hoe belangrijk is het ontwerp van producten en diensten? Is het niet noodzakelijk voor ons om voortdurend te investeren in innovaties om onze toekomst veilig te stellen ? Onder de term " klantgerichtheid " , verstaat CAS Software AG het opzetten van een alomvattende strategie en de mindset voor succesvolle bedrijven in de genetwerkte wereld . Klantgerichtheid definieert een bedrijfscultuur die zich richt op het creëren van lange termijn waarden voor elke klant . Het dringt door in het hele bedrijf , inclusief de waarden , medewerkers, producten, diensten en processen . Het gaat allemaal om succes op lange termijn en een bedrijfscultuur die garandeert dat werknemers , klanten en partners op een prettige wijze samenwerken en daarmee dus automatisch gemotiveerd zijn om topprestaties te bereiken.
- 2. Uitstekend xRM beheer
- CRM is niet slechts een stukje software om op uw smartphone , tablet of pc te installeren. CRM en xRM (any relationship management ) zijn veel meer dan dat . Ze zijn eigenlijk een bedrijfsstrategie en bedrijfscultuur die voortdurend relaties optimaliseren indien ze actief worden uitgevoerd. Een holistische relationship management analyse, structureert en verbetert de relaties met klanten en medewerkers , tussen leidinggevenden en medewerkers , leveranciers en partners , maar ook met het grote publiek . Bij CAS Software AG , zijn het management, leidinggevenden en medewerkers allemaal verantwoordelijk voor het ontwikkelen en implementeren van zowel de klantgerichtheid strategie als de xRM strategie.
- 3. Klanten emotioneel inspireren
- Tevreden klanten zijn goed - maar gewoon tevreden is gewoon niet genoeg . Zij kunnen het karakter van een huurling hebben en stappen over naar een concurrent als deze een betere deal biedt. Bedrijven die willen slagen op de lange termijn hebben emotioneel betrokken supporters en fans nodig die hen snel zullen aanbevelen bij anderen . Gedurende vele jaren heeft CAS Software AG nauw samengewerkt met Forum! , het vooraanstaande marktonderzoeksinstituut voor klantenbinding. De fan indicator module biedt transparantie over de huidige emotionele loyaliteit van elke klant.
- 4. Herdefiniëren van vertrouwen.
- Met betrekking tot het voorbeeld van de NSA , heeft Edward Snowden aangetoond dat internationale geheime diensten elk stukje informatie verzamelen die ze in hun handen kunnen krijgen, in de strijd tegen terreur - en misschien ook wel om hun economieën te versterken . De nieuwe gevoeligheid leidt tot het nieuwe "Beveiliging by Design " denken. Betrouwbare software moet worden gewaarborgd tijdens de software- ontwikkeling. Privacy van gegevens wordt verbeterd door veilige authenticatie en live monitoring van ongebruikelijke queries. Het Duitse Federale Ministerie van Economie en Energie stimuleert onderzoek naar baanbrekende oplossingen voor beveiligde data management . Het beste voorbeeld : " MimoSecco " , een onderzoeksproject waarbij CAS Software , onder andere bij betrokken is. Tegenwoordig, door het gebruik van " MimoSecco " , is het mogelijk om gecodeerde gegevens op te slaan op verscheidene plaatsen en alleen de gegevens om te zetten bij de eindgebruiker . Dit bewijst dat de privacy van gegevens gewaarborgd kan worden zonder verlies van snelheid. Als initiator van de "Software Made in Germany " en de "Software gehost in Germany" kwaliteitlabels , is CAS Software samen met andere Duitse software-aanbieders , van plan om dit label in te zetten als een wereldwijd merk voor betrouwbare software.
- 5. Online en offline - altijd en overal
- Vandaag de dag , is het mogelijk voor ons om familie en vrienden deelgenoot te laten zijn van onze ervaringen waar we ook zijn ter wereld . Ook op het werk, hebben we toegang tot verschillende soorten informatie en communicatie we met onze collega's. Tegelijkertijd moet elk denkbaar apparaat , of het nu een laptop , tablet , smartphone of SmartTV is , gemakkelijk te bedienen zijn en aanzienlijke voordelen bieden. CAS Software streeft al sinds de afgelopen drie jaar een ambitieuze doelstelling na : we willen onze klanten de meest mobiele xRM in de wereld bieden . De eerste stappen zijn gezet , en we nu al inspireren we onze klanten met uitgebreide mobiele oplossingen . In de toekomst zal hybride dataopslag ervoor zorgen dat belangrijke informatie wordt opgeslagen op mobiele eindapparaten en is dus beschikbaar, zelfs zonder netwerkverbinding.
- 6 . Tailoring xRMs - app door app
- Apple schreef IT- geschiedenis met de iPhone en Appstore : uniform , eenvoudige bediening , een gigantische keuze aan apps , en de mogelijkheid van het beheren van apps op elk individueel end apparaat. Deze principes zullen ook voor toekomstige software-oplossingen voor ondernemingen relevant zijn : Uniforme eenvoudige apps zorgen voor een revolutie op de software markt:. In plaats van monolithische oplossingen zullen medewerkers zeer binnenkort gebruik maken van hun persoonlijke xRM . Dit innovatieve concept is al uniek uitgevoerd door de CAS Smartdesign ® technologie wereldwijd . Een geïntegreerde , responsieve bedieningsconcept voor alle eindapparaten - van browsers en tablets tot en met de smartphones van alle grote fabrikanten . En gebruikers kunnen werken met de apps die ze nodig hebben voor specifieke taken . Dankzij het app - in- app concept is het zelfs mogelijk om de gebruiker - specifieke aanpassingen integreren.
- 7. Sexy. Smart. Individueel. Effectief.
- De eisen die aan gebruikersinterfaces zijn dramatisch toegenomen . Terwijl in het verleden , de focus lag op hoe goed een apparaat functioneerde , zijn nu, onmiddellijke effectiviteit en inspiratie van de gebruikers door middel van aantrekkelijke , intuïtieve interfaces gewenst . Tegenwoordig, moet software sexy en opvallend , en overtuigend qua gebruiksgemak zijn. Al vele jaren , hebben onze teams van ontwikkelaars nauw samengewerkt met marktleider voor ergonomische user interfaces . Het resultaat is een volledig autonoom designtaal : CAS Smartdesign ® . Deze technologie enthousiasmeert ontwerp, functionaliteit en effectiviteit . De aanpasbaarheid maakt het in kaart brengen van complexe workflows en een verdere toename van de effectiviteit in alle bedrijfsonderdelen mogelijk.
- 8. Het bereiken van doelen met ondersteunende diensten.
- Head - up displays , parkhulp of cruise control : we zijn allemaal bekend met en waarderen assistentie systemen die het rijden makkelijker maken . Een breed scala aan hulpsystemen zal de volgende generatie van xRM oplossingen op een soortgelijke manier definiëren . CAS Software AG is momenteel de enige fabrikant die uitsluitend geïntegreerde verbinding met de directory service van Unternehmensverzeichnis.org biedt . De referentiedatabase bewaart de stamgegevens van alle Duitse ondernemingen en heeft dagelijkse updates . Dit zorgt niet alleen voor een revolutie in data management : up - to-the - minute informatie , zoals bedrijfsprofiel , credit rating , nieuws , social media profiel , vacatures, alles zal binnenkort beschikbaar zijn door een druk op de knop om zo besluitvorming te vergemakkelijken.
- 9. Focus op het individu
- Social media stelt ons in staat om efficiënt te communiceren . Echter, digitale netwerken zullen nooit persoonlijke contacten vervangen, emotionele loyaliteit wordt gegenereerd door het persoonlijk kennen van zakelijke partners en door een betrouwbare inzet , gebaseerd het leveren van een belangrijke bijdrage aan het succes van de klant. Tegenwoordig is verkoop gericht op een continue waardecreatie voor elk individu , terwijl de klanten toch voortdurend veranderen . Sinds de oprichting 28 jaar geleden , stelt CAS Software AG altijd mensen op de eerste plaats. Prijzen, zoals " Innovator of the Year 'of' Werkgever van het Jaar " zorgen ervoor dat we ons blijven inspannen om aantrekkelijk voor klanten en medewerkers te zijn . Onze xRM oplossingen bieden de nodige vrijheid om individuele , succesvolle relaties te creëren.
- 10. Het aanbieden van inspiratie met CAS Smartdesign ®
- \r\n
De eerste producten van de nieuwe generatie software voorzien van CAS Smartdesign ® waren live te zien op de CeBIT 2014 . Maar dit was slechts het begin : de integratie van een groot aantal applicaties en diensten - ook bij externe leveranciers - zullen volgen. Wij zijn ervan overtuigd dat CAS Smartdesign ® de geesten en harten van veel gebruikers zal raken . Deze uitdagende visie is wat ons CAS team motiveert om te slagen : wij bieden de beste xRM oplossingen en diensten voor elke klant . Wij nodigen u uit om met ons mee te gaan op een reis naar een nieuwe wereld van universeel relationship management . Wij zullen u begeleiden met duurzame oplossingen op uw individuele reis naar klantgerichtheid en business excellence.